Prinsessan Destiny 4 år

Dom få vännerna man har hjälper man i vått och torrt. Med stora som små saker, och häromdagen var precis en sån dag.
Min fina vän Linda har en dotter vid namn Destiny som är en riktigt liten girly girl. Och i onsdags fyllde hon fyra år, och så klart var vi där på kalas, Linda som inte befinner sig i den bästa situationen just nu har väldigt svårt att ibland släppa in än och ta emot hjälp när man erbjuder sig :) men nu ville jag göra något för tjejerna så jag tog initiativet och bakade lite till tillfället. Och det blev chokladminicupcakes med hallongrädde och rosa strössel, syltkakor och så klart en tårta ( vaniljbottnar med godisnappsmousse, glasskräm samt chokladsmörkräm täckt och dekorerad i sockerpasta.) och så klart fyra ljus.
Det var en väldigt glad fyraåring som skulle blåsa ut ljusen.
En toppen dag helt enkelt.
// Therese



Kommentarer
Mary

Vad söt tårta! :) Grattis till prinsessan som får tårtan! :)

2012-12-06 @ 14:23:21
URL: http://www.madebymary.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hobbybakare.blogg.se

min värld av olika bakverk allt från kakor till tårtor.

RSS 2.0