Öppet hus i skolan med fika.

Idag har Ameena öppet hus i skolan och om man ville så fick man gärna ta med sig fika till kaffet. Och det nappade så klart Ameena på så när hon var i skolan idag så var jag och handlade. Så när hon kom hem så bakade hon laktosfria vaniljcupcakes med laktosfri hallonglasyr på och så klart lite strössel.
Att vi valde att göra laktosfritt var för att alla ska kunna äta dom. Jag vet nämligen att någon/några är laktos allergiker.
Hon blev stolt över dom och ser fram emot att få bjuda på dom. Hon vill gärna gå nu. Men vi ska inte vara där förän till kl 18.
// Therese



Kommentarer
Madde

Hej, Hade missat din fråga på min blogg ang glutenfria tårtbottnar. Jag kör på lika delar och använder glutenfri mjölmix, har även gjort den på bara potatismjöl funkade med bra.

Madde

2012-10-28 @ 19:56:44
URL: http://mammamaddesblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hobbybakare.blogg.se

min värld av olika bakverk allt från kakor till tårtor.

RSS 2.0