min dotters 6 års tårta !!

Min dotter fyllde 6 år mitt under vår semeseter så jag hade inte alla mina saker med mig ner till Linköping där vi var och firade henne.
Men jag fick till det ändå ganska bra, formen på dom olika våningarna kunde naturligtvis vara bättre, men hennes min när hon gick sitt slott ja den slår ändå allt måste jag säga, och hon var själv nöjd så då är jag nöjd även om jag vett jag kunde göra det bättre.
Men jag gjorde samtidigt gjorde jag en portionstårta till min pappa som jag firade lite samtidigt, samt mat till alla som var där så det var lite ont om tid.
Tårtan är fylld med: (enligt dotterns önskan)
Första våningen: sockerkaksbotten, geishamousse och hallonmousse. spacklad med chokladkräm
Andra våningen: sockerkaksbotten, limemousse och glasscreme. spacklad med chokladkräm
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hobbybakare.blogg.se

min värld av olika bakverk allt från kakor till tårtor.

RSS 2.0